خصوصیات مدیران ناکارآمد

05 دی 1397

در این نظرسنجی شرکت کنید تا معلوم شود که مدیران ناکارآمد دارای چه خصائص مشترکی هستند.


گرچه در این زمینه ممکن است اجماعی وجود نداشته باشد برای مثال مدیری که از نظر یک کارمند ناکارآمد باشد از سوی کارمند دیگر که رابطه ای از نوع دیگر دارد مدیر بسیار خوبی باشد. در هر صورت از شما خواسته میشود که از نظر شما یک مدیر ناکارآمد چه ویژگی هایی ممکن است داشته باشد .

لطفا چند مورد که حاصل تجربه شماست را ذکر کنید

تا وجوه اشتراک نظرات شمارا بعنوان عوامل بازدارنده موفقیت مدیران انعکاس دهیم شاید بدین وسیله مصداق حکایتی از سعدی علیه الرحمه مورد توجه قرار دهیم ادب از که آموختی ؟ گفت :از بی ادبان  

زیرا اندیشه در کار بی ادبان ،ادب آموزی است.

K2_LEAVE_YOUR_COMMENT

K2_COMMENT_ITEM

  • مرتضی متواضع مرتضی متواضع چهارشنبه, 05 دی 1397

    - دمدمی مزاج بودن و فقدان ثبات رای
    - بی بهره بودن از تفکر سیستمی و نگاه راهبردی
    - بی بهره بودن از اعتماد سرمایه های انسانی
    - خودشیفتگی و من‌محوری
    - فقدان معیارهای مشخص در شناخت و ترویج شایستگی‌های کارکنان
    - بی توجهی به کرامت کارکنان
    - مکانیزم‌های ناکارآمد در تشویق و تنبیه
    - ناتوان در اعتماد کردن به سرمایه های انسانی
    - کارکنان بی انگیزه و نگران از امنیت شغلی
    - دابل استاندارد در مسائل گوناگون
    - فاصله‌ی عمیق بین حرف تا عمل
    - عدم التزام به معیارهای اخلاق حرفه ای
    - متاثر از زیراب زنی ها
    - بی توجهی به ضرورت وفای بعهد
    - فاقد ارزیابی متوازن از عملکرد کارکنان
    - بی توجهی به تعریف مکانیزم‌های نو برای ایجاد فرصت
    - نگاه کوتاه مدت در سرمایه گذاری ها
    - بی توجه به ضرورت یادگیری مستمر خود و کارکنان

  • بهناز دهکردی بهناز دهکردی چهارشنبه, 05 دی 1397

    مدیران ناکارآمد توانایی توضیح دادن شرایط را به کارکنان خود ندارند و نمی‌توانند عدالت را در مسائل کاری برقرار کنند.
    آنها از رویارویی با شرایط ناخوشایند طفره می‌روند.
    بهترین خصوصیت هر مدیری صداقت است و در نتیجه مدیران ناکارآمد ویژگی بارزشان عدم صداقت است.

  • naderi naderi چهارشنبه, 05 دی 1397

    به نظر بنده ویژگیهای مدیران ضعیف و ناکارآمد بسیار زیاد است ولی به چند مورد آن اشاره مینمایم
    عدم تعادل
    مشکل در تصمیم گیری
    تمایل بیش از حد به سازش خصوصی با افراد
    ترس از تغییر
    همیشه حق را به خود می‌دهد
    ایده‌های جدید استقبال نمی نماید
    ثبات فکری و عملکردی اندکی دارد
    گوش دادن را دوست ندارد و روی صحبت دیگر همکاران تمرکز نمی نماید
    فقط برای پول مهم است و همکاران را به ارزش پولی که در می آورند ارزش می نهد
    در برقراری ارتباط، ماهر نیست
    از آدمها و کارهای بزرگ میترسد
    دایما از همکاری به همکار دیگر خبر میبرد
    راز همکاران را نگه نمی دارد
    اصلا راهکاری ارائه نمی‌دهد و راهنمایی نمی‌کند
    به همکاران بی احترامی کرده و با تندی برخورد می نماید
    اعتمادبه‌نفس و عزت نفس ندارد
    بدون برنامه حرکت میکند
    در محیط کار استرس ایجاد مینماید
    مسئولیت اشتباهات خود را بعهده نمیگیرد
    امکانات رشد و پیشرفت کارکنان را فراهم نمی نماید
    سعی در کنترل نتایج به جای تأثیر بر افکار دارد
    مدیریت و رهبری یکسان بر افراد دارد

  • amin abdollahi amin abdollahi چهارشنبه, 05 دی 1397

    مدیران باید بتوانند تصمیمگیری کنند. اگر یک فرد در مورد تصمیمات کوچک تا بزرگ (مثل انتخاب غذا برای شام تا انتخاب مدیر یک بخش) همیشه نوسان داشته باشد، بدون­شک نمی­تواند به عنوان یک مدیر تصمیمگیرنده قاطعی باشد، چرا که این مسئله نشان­دهنده اعتماد به نفس او است.


با توجه به رویکردهای نوین در جهان امروز و افزایش رقابت در صنایع مختلف، زمان آن رسیده که از نیروی انسانی تعریف دیگری داشته باشیم و می‌توان، از دیگر عوامل سازمانی همچون سرمایه و غیره، اولویت بالاتری دارد بلکه خود تعیین کننده اثر گذاری و چگونگی بهره برداری از عوامل مذکور می‌باشد.

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree