بازاریابی فروش

برند شخصی

تصویری اصیل، تأثیرگذار و چشمگیر از خود ارائه دهید

دریابید چه چیزی شما را منحصر به فرد می‌‌کند و هر روز با این هویت منحصر به فرد زندگی کنید

آیا می‌‌خواهید از خیل جمعیت اطراف‌تان متمایز شوید؟ خوب، این بسیار عالی است. اما شما چقدر می‌‌توانید خودتان را به‌صورت حضوری یا آنلاین تبلیغ کنید و چقدر این کار برای شما آسان است؟

احتمالاً با برندسازی توسط شرکت‌‌های بزرگ آشنا هستید. لوگو و طرح‌‌های رنگی آنها، الگو و لحن تبلیغات آنها، خدمات آنها به مشتریان و برنامه‌‌های مربوط به مسئولیت اجتماعی آنها، همه به شیوه‌ای ویژه و با تصاویری خاص ارائه می‌‌شوند که درک شما را از آنها شکل می‌‌دهند.

منشور هویت برند کاپفرر

هویت برند خود را شناسایی کنید

یک هویت برند موفق، ارزش‌ها و باورهای افراد را بازتاب داده و نشان می‌دهد که آنها دوست دارند خودشان را چگونه ببینند

وقتی شما در مورد محصولات اپل می‌اندیشید، چه چیزی به ذهن‌تان می‌آید؟ خلاقیت، نوآوری یا مد بودن؟

در مورد شرکت بی.ام.و چطور؟ ممکن است بلافاصله به مفاهیمی مانند لوکس بودن، سرعت و کارایی بالا بیندیشید. یا شاید خودتان را پشت فرمان یکی از اتوموبیل‌های آنها تصور کنید که در حال چرخ زدن و تجربه هیجان مسابقات در بزرگراه‌ها با سرعت بالا هستید.

برای برند خود هویتی قوی بسازید تا مشتریان را متعهد کنید

از منشور هویت برند کاپفرر برای شناسایی نقاط قوت و ضعف یا خلاءهای موجود در هویت برند خود استفاده کنید

یک هویت برند موفق، ارزش‌ها و باورهای افراد را بازتاب می‌دهد و نشان‌دهنده این است که آنها دوست دارند خودشان را چگونه ببینند. بدون هویت معنی‌دار و روشن، یک برند به زودی ناپدید خواهد شد و زوال پیدا خواهد کرد.

منشور هویت برند کاپفرر، شش امر کلیدی را شناسایی می‌کند که لازم است هنگام توسعه هویت برند خود به آنها بیندیشید. این شش عامل عبارتند از فیزیک، ارتباط، بازتاب، تصویر از خود، فرهنگ و شخصیت.

هرم برند

دستیابی به مشتریان وفادار

هرم برند ۵ مرحله کلیدی را نشان می‌دهد که مشتریان برای وفادار شدن به یک برند، محصول یا سازمان آنها را طی می‌کنند

وقتی در خوابارفروشی محل‌تان در حال خرید هستید، بعضی برندها وجود دارند که شما هیچ رابطه‌ای با آنها احساس نمی‌کنید. از سوی دیگر ممکن است در مورد برخی برندهای دیگر واقعا شور و شوق بسیاری احساس کنید.

برای نمونه، شاید شما تنها یک برند خاص از قهوه را می‌نوشید و تنها با یک برند خاص از روغن زیتون غذا می‌پزید یا تنها از یک برند خاص گوشی هوشمند استفاده می‌کنید. شاید ناخودآگاه این محصولات به شما کمک می‌کنند که تعریف کنید چه کسی هستید.

اگر شما به کار بازاریابی مشغول هستید، حتما می‌دانید چقدر مهم است که برند یا نام تجاری شما از نظر احساسی بر مشتریان‌تان اثر بگذارد. وقتی که کسی احساس مثبت نیرومندی به یک محصول داشته باشد، این احساس باعث وفاداری به آن برند یا نام تجاری می‌شود و در نتیجه خریدن آن برند بارها و بارها تکرار می‌شود.

صفحه1 از3


با توجه به رویکردهای نوین در جهان امروز و افزایش رقابت در صنایع مختلف، زمان آن رسیده که از نیروی انسانی تعریف دیگری داشته باشیم و می‌توان، از دیگر عوامل سازمانی همچون سرمایه و غیره، اولویت بالاتری دارد بلکه خود تعیین کننده اثر گذاری و چگونگی بهره برداری از عوامل مذکور می‌باشد.

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree