کارآفرینی

هفته اول: پژوهش، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی

تصور کنید ‌کسب‌وکار شما به موفقیت دست یافته است. این موفقیت چه شکلی خواهد داشت؟ شما چه چیزی می‌فروشید؟ کجا زندگی می‌کنید؟ و زندگی روزانه شما چگونه می‌گذرد؟

برای راه‌اندازی ‌کسب‌وکار خانگی کارهای زیادی هست که باید انجام دهید، چنان زیاد که ممکن است به نظر غیرقابل انجام و خسته‌کننده برسند.

هفته دوم: بنیان‌گذاری کسب‌وکار خانگی شما

تعیین نوع شرکتی که می‌خواهید ثبت کنید و ساختن یک وب‌سایت از مهم‌ترین کارهای هفته دوم راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی است.

این دومین بخش از سری چهارقسمتی‌‌ راه‌اندازی ‌‌کسب‌وکار خانگی خود در یک ماه است. اگر فراموش کرده‌اید که در هفته اول چه کاری باید بکنید، به لینک زیر مراجعه کنید. هفته اول بیشتر به ‌‌برنامه‌ریزی می‌گذرد.

هفته سوم: تدوین برنامه بازاریابی

در هفته سوم راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی خود، به تدوین برنامه بازاریابی در فضای مجازی و رساندن پیام خود به گوش بازار هدف می‌پردازید.

این سومین بخش از سری چهارقسمتی‌‌ راه‌اندازی ‌‌کسب‌وکار خانگی در یک ماه است. اگر دو هفته اول را مطالعه نکرده‌اید، می‌توانید آنها را در لینک‌‌های زیر مطالعه کنید‌‌. دو هفته نخست در مورد ‌‌برنامه‌ریزی و بنیان گذاشتن ‌‌کسب‌وکار خانگی شما هستند.

هفته چهارم: بازار، ارزیابی و موفقیت

در هفته چهارم راه‌اندازی کسب‌وکار خانگی خود، باید برنامه‌ای تنظیم کنید تا بتوانید به‌طور مستمر نتیجه‌بخشی سیستم بازاریابی و خدمات مشتریان خود را ارزیابی کنید.

صفحه1 از3


با توجه به رویکردهای نوین در جهان امروز و افزایش رقابت در صنایع مختلف، زمان آن رسیده که از نیروی انسانی تعریف دیگری داشته باشیم و می‌توان، از دیگر عوامل سازمانی همچون سرمایه و غیره، اولویت بالاتری دارد بلکه خود تعیین کننده اثر گذاری و چگونگی بهره برداری از عوامل مذکور می‌باشد.

We use cookies to improve our website. Cookies used for the essential operation of this site have already been set. For more information visit our Cookie policy. I accept cookies from this site. Agree