بازاریابی فروش
در سال جدید باورهای خود در مورد دورکاری را اصلاح کنید
باورهای غلط در مورد دورکاری اغلب حول محور اخلاق کاری ضعیف یا فرصتهای شغلی کمتر میگردند.
وقتی در بخش جستجوی عکس گوگل در مورد دورکاری جستجو میکنید، عکسهایی مییابید که داستانهای جالبی درباره این سبک کار کردن را نشان میدهند. مثلاً ممکن است عکسی از یک خانم ببینید که با لپتاپ خود در ساحلی آرام نشسته است، بدون اینکه نگران باشد آب یا شنها لپتاپش را خراب کنند.
براساس آمار، رفتار نسل هزاره در فضای آنلاین چگونه است؟
نسل هزاره با فناوری بزرگ شدهاند و پژوهش آنلاین بخشی از برنامه خرید آنهاست.
من فرزند نسل هزاره هستم. هر بار که میخواهم خریدی جدی انجام دهم، درباره آپدیت جدید فیسبوک یا توییتر بخوانم یا حتی وقتی که میخواهم به سفر بروم، بهصورت آنلاین تحقیق میکنم. همیشه گام نخست من این است که یک پست وبلاگ بخوانم که در شبکههای اجتماعی پیدا میشود.
مزایا و معایب بازاریابی شبکههای اجتماعی
کسبوکارهایی چگونه میتوانند در شبکههای اجتماعی بازاریابی موفق انجام دهند؟
بازاریابی شبکههای اجتماعی روشی نوین است برای شرکتهایی که میخواهند با بازار هدف خود از طریق اینترنت و پلتفرمهای شبکههای اجتماعی مختلف، مانند فیسبوک، پینترست، توییتر و اینستاگرام در تعامل باشند.
چگونه باید از بازاریابی شبکههای اجتماعی استفاده کرد؟
از این پنج خطای رایج در بازاریابی دیجیتال بپرهیزید
الگوی ذهنی خود را تغییر دهید تا بتوانید پویشهای دیجیتالی جذاب به وجود بیاورید.
همین پنج سال پیش، بازاریابی دیجیتال در برابر پویشها (کمپینهای) بازاریابی غیردیجیتال، امری ثانوی و اضافی دانسته میشد. شما بهعنوان صاحب یک کسبوکار پیشتر تبلیغات محیطی را انجام میدادید، در تلویزیون تبلیغ میکردید، فهرست محصولات و قیمتهای خود را پرینت میگرفتید و دست آخر به این فکر میافتادید که بد نیست برای پوشش اجتماعی در فیسبوک نیز پستهایی انتشار دهید.